loading...
عاشق پیشه خسته دل
محمد بازدید : 11 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

همیشه برای شروع هر کاری یا گفتن یه حرف مهم نیاز به یه مقدمه هست اما اینکه این مقدمه چی باشه یا چجوری نوشته شه باید از حرفهایی که می خواد گفته بشه کمک گرفت.

حرفهایی که من میخوام اینجا بنویسم تمومش مربوط به اتفاقاتی که تو زندگیم افتاده و تجاربی که بدست آوردم که هم تو زندگیم کمکم کرده هم نه.هم متنهایی که خیلی از بزرگان و نویسندگان بزرگ بهش اشاره کردن فقط امیدوارم نوشته ای من به کارتون بیاد و مورد پسند واقع بشه.

خیلی از کسانی که این وبلاگ رو باز میکنن و مطالبش رو میخونند حتما در مورد کودک درون شنیدن حقیقت این موضوع اینه که همه ما یه کودک درون داریم که تا آخر عمر هستیمون هم من فکر نمیکنم کسی بتونه انکارش کنه یه نمونه سادش وقتی یه نوزادو میبینیم که خیلی براتون بانمکه برای اینکه شما باهاش ارتباط برقرار کنید شروع میکنید به زبان کودکی و اد بد کردن باهاش صحبت کردن و براش ادا مدا در آوردن خوب این یعنی اینکه شما کودک درونتون رو برای ارتباط با نوزاد به خارج فرا خوندین و مهم هم نیست تو چه سنی باشین.حالا چرا این کارو می کنید؟

خوب ساده ترین و مفیدترین جواب برای این سوال اینه که اگه این کارو نکنید او نوزاد با شما اوخت نمیشه.

من می خوام با شما تا حدودی با کودک درونم صحبت کنم تا به بزرگ شدن شما تو زندگی واقعیتون یه کمک کوچولو کنم و برای این کار به کودک درون شمانیز احتیاج دارم.

من با شما درمورد هرچیزی که بخوایین صحبت میکنم از بچه بودن تا بزرگ شدن و ماجراهاش که از بازی های تو کوچه گرفته تا مسافراتهای مجردی،سربازی،رفاقت و نا رفیق بودناش،هدف،ازدواج،بچه دارشدن و خیلی چیزهای دیگه که فکر میکنم موقع نوشتن به ذهنم برسه اما مهم ترین چیزی که تو گفته هام بهش خیلی اشاره میکنم موضوع خواستنه که همه داستان ما تو زندگیمون اعم از خوشی و ناخوشی هاش همش به موضوع خواستن بر میگرده حالا اگه فکر میکنید این نیست همینجا نظرتون رو بزارید.

یه جا خوندم ، تو یه فیلم دیدم ، از بزرگی تو خونه وادم و از دوستی شنیدم که میگفتن

(اگه تو زندگی یه چیزی رو با تمام وجودت بخوای تمام دنیا دست به دست هم میدن تا تو به اون خواسته برسی)

امیدوارم تو زندگیتون همیشه موفق باشید و این مقدمه باعث بشه مطالب این وبلاگ رو به عنوان یه کتاب مجازی مطالعه کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 269