loading...
عاشق پیشه خسته دل
محمد بازدید : 9 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام

به وبلاگ عاشق پیشه خسته دل خوش اومدید

هدف من از راه اندازی این وبلاگ این بوده تا بهتون یه سری از حقایقی که جلوی چشمونه ولی اونو نمی بینیم نشون بدم که تو زندگی  که روبرومونه  خیلی میتونه بدردمون بخوره یعنی یه سری تجربه ای که تو زندگیم بدست آوردم و تجربه هایی که تو زندگی بزرگان دنیا گذشته و اونها رو به عنوان یه سری کتاب به بازار دنیای امروز معرفی کردن رو در اختیارتون قرار بدم .

اولش شاید خیلی خسته کننده باشه اما اگر بعضی وقتها برای این وبلاگ وقت بزارید و به نوشته های این وبلاگ توجه کنید قول میدم براتون جالب باشه و دیگه مطالب این خسته دل براتون خسته کننده نباشه.

من خیلی وقته که میخوام شروع کنم به نوشتن اما خوب نبودن و نداشتن کامپیوتر شخصی این امکان رو زیاد بهم نداده اما الآن میتونم بعضی وقتها یه مطلبی رو اینجا بنویسم.نوشتن کار سختی نیست فقط چجوری نوشتن مهمه که من بلد نیستم اما می خوام تلاشم رو بکنم و سعی می کنم مطالبم رو خیلی ساده و خودمونی بیان کنم و امیدوارم از این مطالب لذت ببرید به خاطر همین این گونه شروع می کنم.

به نام کسی که دو چشم دو دست دو پا و یک زبان به من داد تا بتوانم با دستانم بنویسم با چشمان نگاه کنم و با پاهایم قدم بزنم و با زبانم سخن بگویم تا تمام وجودم با تمام نعمتهایت یک دل شده و شکر گذار تو باشند

به نام خدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 259